Frontoffice - Plannen en organiseren
Stap nu in
- Ruim 30 cursussen
- Onbeperkt toegang
- Verplichte cursus Röntgen
Het eerste aanspreekpunt als je de mondzorgpraktijk binnenstapt is de frontofficemedewerker, ook wel balieassistent, baliemedewerker genoemd. In de frontoffice houd je je in de basis bezig met de ontvangst van de patiënten, het maken van afspraken en de afhandeling van administratieve taken. In de backoffice ligt de focus op de afhandeling van alle telefoontjes. Om ervoor te zorgen dat de mondzorgpraktijk zo goed mogelijk draait hebben we drie cursussen ontwikkeld die jou helpen in de dagelijkse taken als frontofficemedewerker.
In dit deel van de in totaal drie frontoffice cursussen gaat Elly Hogeveen dieper in op de werkzaamheden als frontofficemedewerker. Hoe voer je een goeie agendaplanning op een één- en/of meerkamerplanning? Waar moet je zoal rekening mee houden? En we gaan aan de slag met de verschillende soorten afspraken waaronder spoed en geen spoed.
Frontoffice bestaat uit drie delen:
- Frontoffice - Samenwerken
- Frontoffice - Plannen en organiseren -> Je bent nu op de startpagina van deze cursus
- Frontoffice - Administratie
Preview
Leerdoelen
Na afloop van deze cursus kun je:
- benoemen wat een recallsysteem is
- beschrijven hoe je omgaat met patiënten die niet op komen dagen
- het verschil benoemen tussen een één- en een meerkamerplanning
- afspraken inplannen op de juiste afspraaklengte
- onderscheid maken in de verschillende soorten afspraken waaronder spoed en geen spoed
Stap nu in
- Ruim 30 cursussen
- Ruim aanbod
- Onbeperkt toegang