Professionalisering

Stap nu in

Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor tandartsassistenten.
  • Ruim 30 cursussen
  • Onbeperkt toegang
  • Keuze uit meerdere pakketten

Met onderwerpen als:

  • klantgericht denken
  • effectieve communicatie
  • timemanagement
  • samenwerking
  • ethisch handelen

Leerdoelen

Na afloop van deze cursus kan je:

  • de patiënt een persoonlijke en zorgzame ervaring bieden door klantgericht te denken.
  • effectief en empathisch communiceren met patiënten, collega's en andere hulpverleners.
  • efficiënt je tijd indelen door taken en afspraken binnen en buiten de praktijk te organiseren en te prioriteren.
  • de samenwerking binnen je team bevorderen door bij te dragen aan een positieve werkcultuur.
  • een overweging maken tussen met elkaar in strijd zijnde belangen bij een ethisch dilemma.

Docent

  • Marijke Vermaas

    Na mijn opleidingen Technische en medische microbiologie heb ik gewerkt voor een medisch microbiologisch laboratorium, op het laboratorium, in diverse ziekenhuizen en ben ik verantwoordelijk geweest voor een dependance binnen een (tbc) ziekenhuis.

    Vervolgens heb ik de overstap gemaakt naar de tandheelkunde. Als medeoprichter van een tandartspraktijk was ik verantwoordelijk voor de praktijkorganisatie en implementatie van processen, protocollen, personeelsmanagement en stoelassistentes. In deze periode ben ik ook als stagebegeleider betrokken geweest bij de opleiding voor assistenten en mondzorgkundigen.

    Als adviseur was ik betrokken bij initiatieven en uitwerking van hygiëneprocessen alsmede evaluatie van tandheelkundige (hygiëne) producten en apparatuur.

    Als docent sta ik ervoor dat iedere medewerker, in een tandheelkundig team, goed geschoold zijn werk kan doen en door juiste opleiding en training dit ook met plezier kan doen.

Stap nu in

Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor tandartsassistenten.
  • Ruim 30 cursussen
  • Onbeperkt toegang
  • Keuze uit meerdere pakketten